Tillbaka

FOKUS: Storytel om revenue share: ”Det ska vara tydligt och enkelt”

2022-04-08
av Kalle Laxgård
Storytel-logga på Storytels kontor samt Dan Panas, kommunikationschef på Storytel.
Dan Panas, kommunikationschef på Storytel.
Foto: Magnus Ragnvid, Sara Mac Key

Nej, Storytel gynnar inte koncernens egna titlar framför andra förlag, fastslår kommunikationschefen Dan Panas som också håller med om att det är viktigt med transparens i hur revenue share fungerar. 

Inloggning krävs för att visa resten av innehållet.

eller teckna en digital prenumeration för att få ta del av artikeln och allt annat på SvB.se.

Det är enkelt att hålla sig à jour

Det är enkelt att hålla sig à jour med allt som händer i branschen via Svensk Bokhandels sajt. Ännu enklare blir det om man abonnerar på våra nyhetsbrev. Varje gång vi lägger ut en större nyhet landar ett mejl i din inbox. Samma sak på fredagar då vi antingen summerar veckans händelser eller aviserar ett nytt nummer av tidningen.