Tillbaka

B&N sponsrar kultur-radioprogram

1997-02-21
av SvB
Barnes & Noble har blivit huvudsponsor för det landsomfattande populära radioprogrammet Fresh Air, ett brett intervju- och kulturprogram. Steve Riggio, chief operating officer på Barnes & Noble: -...
Barnes & Noble har blivit huvudsponsor för det landsomfattande populära radioprogrammet Fresh Air, ett brett intervju- och kulturprogram. Steve Riggio, chief operating officer på Barnes & Noble:
- Fresh Air och Barnes & Noble är en naturlig kombination. Radioprogrammet är populärt bland läsande människor och respekterar dem, vilket vi också gör, säger han till Publishers Weekly (jan 1997).
Programmet sänds varje vecka och har en lyssnarskara på två miljoner kulturintresserade amerikaner. Fresh Air har sänts i tio år och har bland annat vunnit Peabody-journalistpriset.

Det är enkelt att hålla sig à jour

Det är enkelt att hålla sig à jour med allt som händer i branschen via Svensk Bokhandels sajt. Ännu enklare blir det om man abonnerar på våra nyhetsbrev. Varje gång vi lägger ut en större nyhet landar ett mejl i din inbox. Samma sak på fredagar då vi antingen summerar veckans händelser eller aviserar ett nytt nummer av tidningen.